Wednesday, October 12, 2011

t.i.g.a



semua orang macam excited with the fact yang semua dah masuk third year
aku pulak, macam tak realize pasal third year
but come to think about it, wahh im in third year now ^.^"
senior weh senior. padahal tak ada beza pun. bukan aku kenal junior sangat = =

come to think about it lagi, wahhh dah 2 tahun aku dekat alex. campur dekat zagazig setengah tahun, dah 2 tahun setengah aku dekat mesir.

aku sebenarnya macam tak ada feeling pun duduk sini,
walaupun setengah macam cakap tak best

aku rasa best je
makan best, jalan jalan best, jalan jalan sini best, pergi o
verseas pun best :O

belajar? macam dah rutin harian. tak ada effect besar dalam hidup
belajar mana mana pun kena belajar juga. haihh.
lagi 4 tahun, aku habis insyaAllah :)
lagi 4 tahun boleh kahwin. yay. :P gatai naa hang hihi


bila come to think banyak kali. lagi 2 bulan aku masuk 20 tahun
kalau dulu time sekolah, even terfikir pasal 20 pun macam unbelievable
sekarang ni rasa macam its just another number,
its just another prove that we're grown ups.

holding even more and more responsibilities,
which is kind of scary :O
its just another phase in life , sooner or later we have to get through it.

tahun depan clinical year. tahun depan aku kena persiapkan tangan aku untuk keep movingg.
:)
hee comforter baru. comel kan comel kan. buat aku rasa macam nak baring kat katil selalu. bahayaa ni

rak baru juga. habis 250 ;( but i dont have space dekat laci nak taruk buku dah ;(

p/s: siapa rasa endocrine susah angkat tangan!! *sambil angkat tangan tinggi tinggi tinggi ;(
p/p/s : cuti isnin jumaat :O mula mula macam tension kenapa tak straight tapi macam seronok pulak. baru cuti lepas tu, eh? cuti lagi? hehe
p/p/p/s : teringin nak makan krib zagazig ;( going there nanti cuti lah wee :)
p/p/p/p/s : sooner or later theyre gonna leave. maybe its time.

3 comments:

MOHD UZAIR NORDIN said...

nak krib jugak!!!

aynaalokman said...

agree abt the cuti. hehe
cuti dah hari tu, eh cuti lagi.
best gak rupanya. ;p

nur hanina said...

nak krib pi ah zgzg terbaik wa cakap sama luu hehe

kan kan padahal mula mula tu bukan main membebel asal mcm tu haha