Saturday, September 10, 2011

nasi lemak .

Teringat zaman sekolah menengah.

Pagi pagi beli nasi lemak paklang.
kalau datang awal, bedal dulu tumpang makan dalam kelas 3 akmal,
walaupun aku exco perhimpunan, patut halang orang buat macam tu, aku pulak join = =
kalau lambat tunggu rehat.


kadang kadang pagi jumpa pakcik putu mayam
beli tiga ringgit

duduk belakang dalam lab biology bersila atas lantai lapik plastik makan secara berjemaah.
hehe

tak pun kalau terlupa beli nasi lemak pagi tu, pancing lah junior mana yang kelihatan waalaupun tak kenal :O
"dik, belikann nasi lemak kat luar pleaseee"

tak pun kita lari keluar sekolah kejap, lepas beli masuk balik :D

wah seronok.

ok tiba tiba teringat bila tanya haziq
"nasi lemak paklang tu ada lagi?"

T.T


thats it kthxbai

2 comments:

karakoza said...

The font is a bit too small, had to strain my eyes to read this post ^^;

nur hanina said...

Haha really? Ill change it soon. A bit too busy now on guna hp je :p