Tuesday, June 2, 2009

shahputra

wooooooo
akhirnya aku sudah selamat mendaftar shahputra
perlu menghadap muka shahputra hari hari selama 3 bulan?
tidakkah itu membosankan?
hahaaaa
aku mendapat satu bilik yang agak sempit tetapi cool. 4 orang satu bilikk
tetapi rumahnya agak chantek walaupun disertai dengan wiring yang agak mcm sial asyik terputus je nak charge laptop pun kena fikir beribu kali?
bukankah itu hebat? uhm rumah baru la katakan..
tambah hebat aku tidak sempat membeli sabun mandi dan ubat gigi tambahan tiada kedai b erdekatan perlu meminjam dari rakan dan aku tidak suka meminjam!

makan dapat free minum dapat free semuanya free?
haha itu yang menarik
segala benda free itu menarik bukan?

rakan rakan? uhm kebanyakannya agak hebat
boleh lah dibuat rakan.
bersembang berbual. cuma kadangkala aku suka berseorangan
harap faham:D

6 comments:

fatynlicious said...

semoga berjaya dengan apa jua yang dilakukan (:

Puteri Sepi said...

hanina suka berseorgn?

sangat pelik!

wakakaka =))

nur hanina said...

haha mesir mengajar aku menjadi dewasa.besolla.:D
takla kekadang tu ske gak
hehe
thx kak fatin!!:D

Qistienna said...

haha nape kau ske sorang2. berangan ehhh. haha

serunaiklang_91 said...

hahah..sebagai roommates ko aku faham...=P

Anonymous said...

lembu waktu makan memang kena berseorangan haha