Monday, August 31, 2009

semua tentang kita




Akhirnya aku sudah habis belajar di shahputra

hehe setelah hampir 3 bulan

gembirakah? sedihkah?

semuanya bercampur baur

rindu juga mahu ke kelas hari hari

berjalan jalan main boling tonton wayang di bandar


majlis graduasi berjalan dengan lancar

sederhana meriah tetapi kami gembira.

video budak lelaki sangat kacak

membuatkan kami ketawa:D

*tolong jangan perasan. terima kasih*

aku bergambar bersama rakan rakan

dah mengucapkan selamat tinggal


sedih betul.. padahal kami akan bertemu lagi beberapa hari selepas itu-.-

mengapa?

yalah, aku risau di sana kami tidak akan menjadi rapat seperti di sini

bukan senang aku berkawan dengan mereka

lagi lagi dengan budak lelaki yang pada awalnya amat menyakitkan hati

tetapi lama kelamaan aku mula okay dengan mereka.

hehe


aku balik lewat. lebih lewat dari yang lain

aku lihat sorang sorang meninggalkan rumah kami

rumah yang kecoh menjadi kosong

sunyi betul

lagi sebulan kami akan berangkat ke alex

bertemu semula

tapi aku risau apabila di sana kami tidak akan berada di kelas sama

risau juga jadi semakin tidak rapat

ahhh aku yang terlalu memikirkannya


sekarang aku lihat apa hikmahnya aku ditakdirkan balik ke malaysia dan tidak terus kekal di zagzig:D


p/s: sudah lama tidak berbahasa skema


go go pre medic shahputra 09!

we can do it and never never give up!

1 comment:

Anonymous said...

wahh semua bakal doc! good luck :)