Wednesday, October 28, 2009

my stomach

bosannye

asyik lapar je

pastu tak tau nak makan ape..
nak masak seniri takleh barang nk masak tade + masak pun senyap senyap
kene beli kat luar
tapi semua makanan tak selera nak makan T_______T

lps tu diorang masak plak utk 22 orang
periuk kecik
dapat makan sikit je ari ari
tak pna dpt makan puas:(

wahh rindunye nak mkan bes and puassssss
nak makan nak makan!

3 comments:

fatynlicious said...

sabaq..

nanti buleh punya mamam puas2

zhf said...

kau mkn la organ2 dalaman mayat
erhh ade en

nur hanina said...

haha lagi staun cane nak tahan??-__-

hehe


kau tak abes abes organ dalaman?
kau teringin sangat ke nak makan meh aku bawak balik msia.haha