Tuesday, July 20, 2010

Honey im home ;D

I am finally home
Feels good to be in Malaysia
Feels good to finally get to release myself from medicine for 2 months.
Banyak dah lain kat sini

balik je,
'eh ni kucing sape ni'
'ni joleng lahh.'
'bapak comel die. ni kucing banyak banyak ni?'
'anak kit lah -__-'


Kuceng oh kuceng jangan lupe jase aku kat kau mase kau kecik kecik dulu :P
jumpe balik lolly ngn bear syafiq pekdon bagi yang aku tertinggal kat malaysia
aku akan bawak korang menyertai geng geng bear aku kat mesir dont worry! hehe

banyak benda aku nak buat. hehe. tengok lah dulu mcm mane nanti

p/s: qatar airways is much much better than egypt air and kuwait. well of course lah kan :D
p/s/s: dah rinduuu roommates!! T_T kad raya jangan lupee tau

3 comments:

AuLiA said...

woah!! da sampai mesia dah? jeles jeles.

hahha. qatar much much better la...

hanif hafiz said...

ape barang balik malaysia..balik england la bru clas..

nur hanina said...

dah sampaii!!
tak balik kee? hehee

pergh g england ke
saving up la
taun taun depan g ah nnt. hehe