Monday, October 18, 2010

cerita di kala hati sedang gusar. wtf?

Ok hari ini exam.
Sejauh mana kebenaran aku ni stress?

sebenarnya. tak adalah sangat pun.
Jangan lah sampai keluar statement nak merempat rumah orang lain sebab ada orang tension sgt T.T
Touching pulak dengar.
Lembut betul hati aku ni, kan?gaga

Cuma, aku baru balik library itu petang, dan perlu segera memasak dan sambung belajar practical banyak lagi yang tersadai tak habis baca/?
Balik dah penat, masak pula, bila peti ais rosak, mood terus hilang, bersepah dapur.
Masak pula, tak berapa nak jadi semalam,
Dahla main dish semacam tak kena,
Papadom juga hangit. sesenang goreng papadom pun boleh hangit?
Sebelum sebelum ni time aku suka nak masak tak pulak nak hangit, time aku takde mood sangat lah nak tak jadi semua benda
Mana tak stress.


Setelah selesai, cek beg untuk mengambil nota, baru menyedari yang nota practical hilang
Mestilah aku tak dapat mengelak daripada mengeluarkan ayat ayat yang kurang manis didengari (?)
Tapi time tu jelah, I mean, I need time to cool down


COOL DOWN, BABES! not that im gonna be stress the whole night.
Tambah pula , dalam keadaan tension tu, aku cuba nak call aina? tak angkat. Syafik, tak angkat. Ban, tak angkat
WHAT THE HECK PEOPLE!
I NEEDED YOU GUYS! =_____________="


So bila jetlag masih menguasai diri, mata mula mengada nak tutup
Tidur bangun tidur bangun.
Jadi mereng sebentar
Dan untuk mengelakkan mengantuk
aku ambil keputusan untuk mandi
di tengah pagi buta, di musim sejuk(dah winter ke?) tanpa sakhonah aka water heater
dan akibatnya, mengantuk hilang ditambah dengan major chest pain sepanjang malam.
Usaha yang bagus. boleh mantapkan lagi


p/s: aku macam nak pasrah sikit exam kali ni, boleh?

No comments: