Sunday, May 9, 2010

tidak berguna ; darn!

I can consider yesterday a very bad day.

Everything was going smooth until the class ended .

Okay aku dan groupmates aku punya lah excited habis kelas awal
*especially aku yang sentiasa cari jalan nak balik awal :D dont blame me blame the pack schedule im exhausted!! -__-"

okay so group lain still ada kelas. aku pulak ter bengong kejap dekat dalam lab pun lari lah bila sedar aku dah lambat
vrooom vroooom. lari bukan main laju lepas tu bila sampai kat depan sreett mcm shit aku jatuh
time jatuh tu aku macam terdengan budak budak ni macam menjerit
" eeeh eeeh ninaaaaa ninaaa"
aku bila dah dapat bangun balik tak pandang belakang dah malu punya pasal.
tapi aku rasa cara aku jatuh tu embarassing bak kata bell lah.
dahla depan ramai gila budak laki apehal la korang duduk depan. T.T

Balik tunggu teksi dengan bell dan syera

"Sezostress mumkin"

*dia tak tahu*

"Ma fish musykilah. Falaky Mahattet El Raml bes"

*tak tahu jugak*

"MAHATTET EL RAML??"

"meshi meshi"

kitorang pun naik la.
lepas tu dia mintak 4 genih. syera kate tamau 3 genih je lepas da gaduh tanak dia naikkan 5 genih .
wth kan? -___-

aku pun memulakan bicara,
"lau mush talatha ana musaizah. hena bes"
*kalau bukan 3 aku tamau. sini dah ah*

die pun jawab "meshi meshi"
*okay okay*
smbil meneruskan perjalanan so kitorang consider dia setuju 3 genih tu

lepas tu dia stop tepi pantai depan gamaah ktrg cakap alattuullll * depan lagi*
dia pun straight lagi sampai depan windson hotel, dia stop

"husy syimal" * masuk lah kiri*
dia cakap " la' la'
Jauh lagi kut nak smpai asrama.
Baik naik tramco. 25 sen je jalan sama jugak. naik teksi sebab tamau jalan sumpah panas gila.

Diorang pun suruh bagi LE3 aku pun bagi jelah lepas tu belah cepat cepat lari lintas jalan takut dia marah bagi sikit . *benda biasa budak budak ni buat*
Time lintas jalan dengarlah bunyi hentakan pintu kereta

Aku dah "damn mesti mamat tu"
heheh memang betul pun die kejar lepas tu stop aku kat depan. Pastu jerit jerit ape kejadah mamat tu mencarut aku pun tak tahu

Aku pun mempertahankanlah hak aku echeh. Bell ngn syera da terlepas kat depan.
Aku pun membalas lah dengan brokenn arab nya. Tapi serious time tu rasa macam nak menanges jugak kut T.T
Sebab tgh tension malu tadi tak ilang tadi ni kene serang pulak
Semua arab keliling stop pandang ktrg kut. Nasib melayu tade
Aku punn gaduh gaduh la sehabisnya. Dia pun smbung la sound aku punya lama aku pun apa lagi join sekali la marah marah dia.
in the end, dia macam belah smbil mencarut carut dengan muka tak puas hati


-_____________________________________________-"

Balik jumpa lagi orang arab gaduh pukul kereta orang dengan kayu, tarik dan cekik pemandu dia sambil nak hentak dengan kayu jugak, tapi macam biasa orang tahan.

Sini arab gaduh tu benda biasa. Kat matruh tepi pantai hari tu pun sama , kebetulan kitorang ada kat situ. mamat ni amik batu besar kut nak baling kat mamat lagi sorang ni, tak pasal pasal batu tu kena kat kawan aku, ezy. Hampeh gila bengkak tangan dia. Siot punya mamat arab aku jumpe kau lagi sekali aku cekik kau! gahaha.

1 comment:

The Forsaken said...

Bgus2.jgn biar diorg bt sesuka ati.mara je nk best ko maki jo la har3