Friday, May 28, 2010

azam baru

sifat pentingkan diri berleluasa. meja perpustakaan untuk 3 orang aku balun untuk aku sorang.


Sebab ini lah,
Sebab ini lah aku dah ulang banyak banyak kali,
aku tak mahu belajar di rumahhh
kenapaaa??


Bila hiburan ada depan mata
Apa pun tak jadi
Tangan pasti ligat menekan nekan papan kekunci
Sebab ini lahhh aku mahu belajar kat tempat lain yang tenang , jauh dari asus F8V series kesayanganku
Jauh, jauh dari katil yang kerap menggoda aku bermanja dengannya.
Jauh dari kedai makanan, dan rakan rakan untuk berbicara
Semua membuatkan konsentrasi bakal menjadi kurang
daripada 80% menjunam ke 25% atau kurang
wtf? -_________-"


Kerana itu juga lah seminggu ini hari hari aku dihabiskan di library
dengan beg sekolah yang diisi dengan buku bertimbun
kasut sarung, botol air di kedua dua belah beg
aku terasa seperti budak sekolah rendah sebentar di situ.


Aku bersyukur peperiksaan ditunda 2 hari
aku boleh jadi gila.


Terlalu banyak yang perlu diperbetulkan


Azam baru : mahu jadi budak library. Harap tercapai.

1 comment:

a M i e said...

jom jadik budak library :)