Wednesday, June 1, 2011

nak makangg


nak makan bolognaise spaghetti
nak makan mcD.
nak minum peach iced tea costa
nak makan kinder bueno
nak makan ferrero.



wahh semua teringin bila boleh pergi makan ni ;(


btw module respiratory sangat menguji keimanan aku.
semua nak patho je. semua nak pharma je semua nak microb je
cuba bagi physio banyak sikit baru best :)
kalau sehari tu combination of dua dua, habis lah aku
satu hari belajar tak berbelas muka surat pulak kan?

lepas tu pharma dia bukan main lagi ayat taknak karangan pulak.
cik adik awak buat buku macam mana ni tak faham saya.
tak apa lah takkan semua benda nak senang, kan kan kan :)
ngee.


lepas tu banyak pakai physics mathematics pulak
bila prof tanya semua blur lepas tu
"this is easy you know, its basic physic!"
physic physic ni tak main la der dah lama aku campak mana aku tak tahu.

math pulak
"count count this is mathematics"

banyak pulak kira kira. otak dah karat dah part kira kira ni

nasib baik bawah ni aku ingat lagi :) weee
suka do matematik dulu. macam taknak lepas je sekarang macam ape je kira pun kena pakai tangan ke calculator ke





lepas tu ada orang bising "tak cool lah kau blog asyik sedih je."
hahahaa mana ada do, penat aku bagi explaination panjang lebar :D
aku kan cool macam barney. ok dah nak makan lapar boboi :)

1 comment:

Izyan Hanis said...

post ini keCOMELan

:)