Friday, July 8, 2011

nasi kampung.


wa cakap sama lu, the best dinner we had in months and its just, what?

nasi putih kicap kipas udang, ikan kering, ikan goreng, timun, sambal belacan.

haha mana tak, semangat nak makan nasi goreng dengan sambal dengan ikan goreng macam petang tadi, bila air ikan sambal semua dah siap untuk malam pulak, tiba tiba tgk nasi dah spoiled.
meraung raung aku. nasib baik jie masak nasi putih. sebab aku dengan pikah dah malas pulak.

hehe perhaps semua dah bosan dengan lauk sama
kari masak lemak nasi lemak masak merah masak pedas sup tomyam paprik singgang asam pedas ikan taucu ish ish. ulang ulang benda sama je = =
masak 2 pot selalu setengah tak habis kadang kadang 4 orang

ni 3 orang 2 pot besar pulak, tak cukup kitorang makan sampai berebut.
hehehehe :)
seronok :D ok tu je nak cakap excited terlebih :P bye

2 comments:

fatynadia said...

yeay sedap! nak nak plak kalau makan sekali ngan teloq dadar cicah kicap. uiii, terkecur ayaq liur!

nur hanina said...

kalau taruk cili padi banyak2 kat telur tu memang tak boleh lepas la! hahaa