Sunday, December 13, 2009

ada lagi?

Exam telah pun berakhir..






ops,





untuk practical biochem je yang lain masih lagi menunggu waktu untuk dicampak campak kertas soalan. erk, sanggupkah aku? -___-

Alhamdulillah dapat jawab lah jugak, walaupun ada soalan yang terkantoi T_T
Result experiment pun neg for biuret, pos for molisch, neg for starch, neg for fehling, positive for saliwanoff, means it is ...






apa dia rakan rakan??








Ya tepat sekali. sucrose. LOL



luse periksa praktikal physiology pulak. main kire kire la pulak. lepas tu written exam
ada 60 soalan kesemuanya
jadi bersedialah!
gahahahhaha

cheh bajet aku dah ready je.
Semua yang aku bace dah dush dush berterbangan lari. eh eh jangan. duduk diam diam jangan pergi mane mane. aku dah tak sanggup nak hafal balik -___-


*Dah dah la tu nina. pergi studyy.


a.k.u.b.e.r.a.m.b.u.s

2 comments:

Irfan F-one-R said...

sah aku tak paham langsung ape kau cakap..


nasib baik aku dah meninggalkan dunia tu dah lame dulu.. huhuhu..

nur hanina said...

haha tape nnt nnt kau bakal paham la tu
hehe