Wednesday, December 9, 2009

Buku baru

Aku menjadi semakin SIBUK dan SIBUK
Tak pernah aku bayang hidup dikelilingi buku.
Aku rasa macam aku masih kecik
Tapi aku tak sedar yang aku dah BESAR.

Weh dah besar oke. Dah boleh kawen da.
masa housemanship sudey.
Aku taknak cari. takut babe takutt.

Hari tu aku muntah. pening. demam.
Lepas tu mood aku nak makan semakin berkurangan.
Terlepas gathering rumah.
Panas babe panas..
Dengan nota yang menggunung perlu dihabiskan
pfft.
Aku? Belajar? Kau tunggu result dan judge.
Aku pun tak tahu aku belajar ke tak.
LOL

Ym sentiasa terbukak?
Tapi diri tiada di depan laptop. Hanya menjadi penyedap mata melihat diri sendiri online.

Kawan yang betul adalah kawan ketika susah dan senang

Dia ada ke ketika aku susah lagi? Macam... dah tiada. Macam, dah tak kisah. Aku pun tak kisah jugak. Cuma, pelik.
Dan... pelik? ppffhht.

Lantak kau lah.
Aku malas nak kisah.

Yang penting. Aku nak selalu bahagia.
Dont overthink, overfeel atau over apa apa.
Aku selalu terlebih dalam melayan perasaan -_________-
Tenangkan diri kau. Dan fikir banyak lagi kawan di sekeliling kau.
Aku sayang kau rakan rakan

Aku sayang engkau juga rakan rakan lama.
Expesheli milah dan mea. Rindu yang teramat.
Zaman sekolah adalah zaman paling membahagiakan dalam hidup aku
Tutup buku lama. Bukak buku baru
Kawan sini pun best juga.
Sayang korang ketat ketat. Sumpa.


a.k.u. b.e.r.a.m.b.u.s

1 comment:

Anonymous said...

hehe nina good luck!
kau pandai, aku yakin kau boleh buat
kuatkan semangat, biasala la tu medic kan
susah2 dahulu, senang2 kemudian
hee,
all the best (:
aku sentiasa doakan kejayaan kau dan kwn2 yg lain