Monday, November 29, 2010

Post si pemalas

Aku menang thunderbrain do.
Hahaa suka suka
First time menang benda alah dekat sini :D
Alhamdulillah

Lepas tu borang BOOM
aku ingat semua kena isi lepas tu aku isi lah
rupanya siapa nak masuk je isi.
Aku bajet nak campak buang je.
tapi Fikri selalu macam bajet nak ambik borang aku.
Aku pun tengah hesitate sebenarnya nak hantar ke tak.
Hah nak sangat kan, ambik lah kau.
kalau nama aku dapat pun tak semestinya kena masuk kan.

Bukan apa, menarik memang menarik
Tapi macam tak boleh nak yakin sangat.

Sumpah do, sekarang malas menjadi jadi.
macam nak rotan diri sendiri, boleh?
Takpun bebel kat diri sendiri

Nina, nina apa nak jadi ni? Awat hang ni pemalas bebenor. Namo budok medic. Belajar tak mahu,.
Gano ni gano?

siapa siapa sudi nak bagi wake up call dekat aku?
ke buat intervention ke = ="
amat dialu alukan


Wah mereka bilang jangan keluar rumah malam ni
Orang arab berkumpul bawak parang sebab mogok pilihanraya
semalam pilihanraya aku lupa nak bagitahu.
So sini macam tak betul sikit kalau masuk bab bab mengundi ni
Biha pun dah nampak. Aku teringin pulak nak tengok
Bukan senang nak dapat peluang
tapi bak kata jijie, mahunya dia nampak aku usha dari atas, mati = ="
okay lah cancel plan. duduk diam diam atas kerusi ni sudey


Sumpah tak tahu lagi nak pergi mana.
Turki macam ramai sangat orang pergi pulak. Bapak bosan jadi.
Argh sumpah dilemma

2 comments:

karakoza said...

Better go now with a lot of people than going alone with no people at all. Isn't the more the merrier? Just my 2 cents though

nur hanina said...

not too many people are going but way too many trips are going
wayy too many.