Tuesday, January 11, 2011

arnab oh arnab pt2

a: sedap tak

n : sedap la serious semua kata sedap

puji puji lama lama lama

a : semua dah makan lah ni?

n : aah semua dah makan la. aha.

a : yang kau makan tadi semuanya arnab

n : sumpahhh?!!

a : betul lah. hahahahhaa.




tiba tibaa gambaran arnab comel terbayang bayang dalam kepala otak.
gambar dia melompat, main main = ="
tiba tiba rasa macam nausea.
aku punya azam ikrar hanya tinggal sejarah


a : makhluk Allah kan tu sedap ape kau cakap tadi. haha

n : tahu. aku tak cakap pun haram. mana boleh haramkan benda halal. tapi aku tak sampai hati T.T

8 comments:

AuLiA said...

dah cakap hang.. sooodapp... heee~~

rabbit rabbit

nur hanina said...

takkk mahuu!
bila dah tau tu rabbit terus tak sedap dah T.T
hampeh betul kena tipu

zulaikha said...

wahhh...nak makan arnab jugak....

nur hanina said...

bluekk. kat pasar kan banyak haha

Anonymous said...

kan dah kate arnab sedap..macam katak kan rase die..macam kucing pun ade..

nur hanina said...

wah kejam tak mahu kawang :(

karakoza said...

How could you ate those fluffy cute little things??

...so what it taste like? *curious* :P

nur hanina said...

ah if i knew i wouldnt have eaten those cute bunnies!
dont even ask! i dont wanna remember T.T