Tuesday, January 25, 2011

Module 8 pulak ;(

Module 9 akhirnya berambus dari muka bumi ini tepat jam 3.10 petang semalam.

Dengan suka hati dan bangga hati aku menyerahkan kertas soalan kepada pemeriksa dengan tangan terketar ketar dan perut berbunyi bunyi riang. Yang juga berterusan selama sepanjang aku menjawab kertas periksa.

Gara gara bersarapan maggi sahaja.
Sebelum ni hidup je aku tak sarapan.
Semalam aku macam habis tenaga.

Sebab sympathetic action mungkin.
Basal metabolic rate aku serta merta menjadi tinggi, beserta positive inotropic chronotropic dromotropic effect ditambah pula dengan VD of coronary blood vessel dan bronchodilation.
ah enough enough!

Sekarang sedang menumpukan perhatian dengan module 8.
walaupun tak tertumpu tumpu juga walaupun telah deactivate facebook.
Disebabkan keinginan untuk membuka komputer dan mendownload cerita cerita yang bakal ditonton selepas periksa dan juga hasutan blogger.

Aku punah di bangku belajar. = ="


Okay sebenarnya aku tulis post ni sebab nak cakap nama bacteria parasite fungus semua sedap sedap. tiba tiba jadi terpanjang.



Contoh nama nama yang sedap dan kenape aku ingat nama ni. hehe

Diphyllobothrium latum. Yang ni sebab sedap je.
Claustridium Perfringes ( Ada Klaus kan dekat Vampire Diaries) hehe
Trichinilla spiralis ( Oh yang ni aku ingat tasik chini = =)
Amantidine amanita (oke thanks tito aku ingat drug ni sebab kau)
Cyclops (bukan ada robot nama cyclops ke?)
Dracunculum ( Ingat dracula :P )
Babesia microti Babesiosis ( Dia macam "hey babe!" = =")
Borellia burgdoferi (ingat fairy ngee :) )

Tak payah sebut semua sebab banyak gila nak mati gilaaa siot kena hafal nama nama pelik.
tension tension. Mostly nama ni tawakal je sebab tak ingat pun?

Point aku sebenarnye, best kan nama nama dia. macam cool je. hee
Tak terasa nak bagi nama nama ni kat nama anak nanti ke? ngee



No comments: