Monday, January 10, 2011

arnab oh arnab :(

Tengah tidur tiba tiba telefon berdering

Oh anak angkat kepada ahli rumah kami telefon

A : weh kau bangun pagi tak?

N : Bangun lah. haha asal weh?

A : Pagi kau ada tak?

N : Ada ada kitorang bangun awal woo

A : oo bagus bagus. kau makan mashed potato tak

N : Wah kau nak masak untuk kitorang! Makan makan!!

A : Alamak silap tanya orang lah. kau memang semua makan! haha

N : Hampeh do kau

Main point masuk

A : ok black pepper makan?

N : makan!

A : ARNAB?

N : EIU TAK MAHUUUU! Kau nak masakkan arnab untuk kitorang kee?!

A : Alaa apesal tak makan? baru nak bagi korang rasa.

N : Tak mahu tak mahu! aku membangkang sekeras kerasnya!

A : Hhaha yeke? tanya budak rumah kau lain

N : *Jerit kejap. WEH KORANG NAK MAKAN TAK DAGING ARNAB

Pikah : Wah nak jugak rasa!
Amie : Haaaa?
Jijie : Eiuu jijie daging pun tak makan ni arnab

N : See? 3 lawan satu. KAU JANGAN MASAK ARNAB!

A : Alaa, kena masak ayam lah. asal kau tak makan arnab? sedap do

N : TAK MAHU! perasaan dia macam kau makan kucing tahu tak?

A : OOh kalau macam tu nanti aku masak kucing! haha

N : Gila kau!

A : Ala aku bagi jela daging arnab bukan korang tahu pun

N : Kalau kau bagi daging arnab sumpah aku takkan maafkan kau!



aku tak mahu menjadi pemakan makanan eksotik. T.T
Kalau pergi pasar tunggu ayam boleh nampak arnab arnab comel kena timbang sebelum dibawa masuk dalam kedai untuk potong potong kemudian dimasak lalu dimakan.

tak sanggup menyaksikan peristiwa sadis tersebut setiap kali ke pasar.

arnab comel tu kessiannnnn dia jangan lah makan arnab :((

ooh tapi benda halal boleh je makan kan :(

*dah lama tak sebut arnab macam pelik pulak bunyi
arnab
arnab
arnab
rabbit
rabbit?

5 comments:

Anonymous said...

yum2 arnab rasa dia macam kucing..
macam katak pun ade..

huu..

nur hanina said...

siapakah gerangan anda si anonymous yang berani menyuarkan katak? haha

AuLiA said...

wei... arnab sedap la wei....

=__="

nur hanina said...

dah makang dah pong
T.T kena tipu
hahaha

karakoza said...
This comment has been removed by the author.