Tuesday, May 24, 2011

makan :D



ex roommate sekarang dah jadi housemate :D

makanan yang mahal T.T


pencari pasal.tak pernah tak cari pasal




aku suka makan. lagi suka tengok andre makan licinnnnnnnnnnnnn sampai taknak lepas ikan tu walaupun kitorang nak balik dah. haha

aku dengan jijie makan separuh je pulak ikan tu. sotong satu pun tak habis.
kagum gila macam mana dia boleh licinkan semua. dengan nasi nasi aku dia bedal haha

to be frank dre, kau lah manusia pertama kat sini yang aku boleh cakap dengan tone aku yang sebenar sebab kaulah satu satunya manusia kat alex ni yang aku kenal yang perangai dengan cara kau cakap sebengong dan sebangang budak sekolah aku dulu. haha

ok taknak makan sini lagi dah pokai dah sehari T.T

5 comments:

karakoza said...

oh? where is this? gotta go there and eat my heart out the next time I visit Alex :D

nur hanina said...

the next time? hey you've been here ke?!

karakoza said...

Of course :3 been there a couple of time before, the first pergi jalan2, the second time during the evacuation lol

PUTRA said...

weh kimsalam kat Andre. cakap ex-roomate dia kat UIA kimsalam T_T

nur hanina said...

seriously? haha nice lahh macam tu! :P
ive never been to mansoura tapi ;(

wah wah roommate die haha okok i will!