Friday, December 10, 2010

nak famous?

Satu cara paling berkesan untuk jadi famous di alexandria.



KAHWIN.


gerenti berkesan.
sudah terbukti.


*aku tak termasuk dalam calon ingin mencuba. sekian terima kasih

8 comments:

silah said...

ak tak yah kawen pun gerenti dah femes ngahahahha

ape yg menyebabkan kau terpikir pasal bende ni hah? musykil sikit, ;pp

she's an extrovert said...

haha.. nape mcm tu lak ?

nur hanina said...

haha sebab semalam asyik encounter ngn org da kawen je :P

ooh entah
sebab, haha kalau sape nak kawen sini, mesti dak dak ni stalk abes org nak kawen tu = =

aishah na'ai said...

jom kawen!!!!!!!!

ainaa said...

nina..aku teringin nk tgk ko kawin..
kawinla..hehe. aku nk jd pengapit
:p

nur hanina said...

anak kawen dulu la mama tade calon haha

amboi amboi ainaaa banyak cantek aina la kwen dulu!
kite tak mahuu nak habis belaja dulu :P

karakoza said...

Maybe it's quite unusual in Alex, but here in Mansoura, students marriage is common. So people don't go to the extend of stalking them LOL

nur hanina said...

haha really?
i mean if its ustazah from azhar u getting married then its common
but for medic students, na-ah.
haha