Tuesday, December 28, 2010

Yo good luck bro.

Tak ke pelik
Orang lain time exam bukan main lagi tak update blog
aku ni bukan main active lagi. -,-"

Ok so lusa aku ada exam
Bukan aku je. rakan rakan lain juga

haha ni memang betul

This time aku tak as miserable as the previousss exams.
Entah sebelum ni kalau exam mata bukan main lebam, lesu gila, tak larat
Kali ni aku macam natural je. Mata tade lah lebam mana. Walaupun tido tak tentu masa.
Ok aku tipu. aku tidur banyak = ="

nak kata dah habis, harapan lah. lusa exam. banyak jugak lagi tak baca ni.
Tapi macam pasrah lah. Sebelum sebelum ni ada baca tapi habis semua terbang melayang entah ke mana.
Haish, memang payah. 2 buku pulak tu. Lepas habis ni practical pulak, assignment lagi, lepas tu final sem.
Hah yang ni memang mati lah.
Takpe takpe, jangan cakap mati dulu
Baca dulu, belajar dulu, struggle dulu, baru lah kalau nak mati, pergi mati
*metaphor je do, jangan buat.
Tapi daripada pergi mati, as in give up, baik kau tawakal dan baca mana mana patut कण


and yes you can do it :D

So rakanzz sekalian. LOL nak jugak z tu? = ="
Selamat Maju Jaya.
Majulah sukan medic untuk negara. :D

1 comment: