Tuesday, April 12, 2011

wee :)

ok i have to like cover up what i did yesterday

semalam aku sedih pasal result
tapi semalam.
aku tau kenapa aku tau kenapa! sebab perhaps aku fikir sangat apa orang fikir kut.
kalau aku sorang je hidup mesti aku tak kisah.
hehe lepas tu lepas tu perhaps aku rasa mcm apesal aku teruk sangat cns padahal aku cam jawab sumpah rasa best je jawab exam LOL tu lah jangan confident sangat lain kali


tapi lepas bangun tiba tiba je
"apehal aku sedih? ok lah tu doh kau lulus!"
weeee aku lulus.
tiba tiba macam. bersyukur gila pulak.
tak sedih pun. sikit sangat la tapi sedih tu :)

kalau atas je karang tak ingat Allah, leka.
ini baru wake up call. baru aku terasa macam semangat nak belajar.
sebab sem ni aku malas. gahahaha.

ok dah. end. jangan emo emo
p/s: housemate, bff, jiran belakang jangan sedih sedih :) we'll try our best this semester jum study sama sama! ngee

No comments: