Monday, April 18, 2011

ze new house.

dapur. pardon the mess. tak kemas lagi >.<

living room
ze bathroom
afiqah's

amie's

toilet number 2

jie's

mine :)

12 comments:

Izyan Hanis said...

waaaooo...
mcm 4 bilik jee
kate 3 bilik


jeles tahap dewa

Anonymous said...

4bilik ke? sorg satu bilik..giler cool..

nur hanina said...

satu bilik tu besar. so diorang seperate ngn almari bagi jadi 2 bilik ngee :D bilik jie ngn pika tu hehe


alhamdulillah :D syukur syukur hehe

Anonymous said...

ni klu nk musyrif ni susah jugak..hehe

nur hanina said...

asal pulak susah.
mintak je. ada la tuu ngehehe

akumfp said...

besa wooo blik jiji ngan amie tu,
best best

MofarRahman said...

gila besar rumah oh!

ze jeles..

nur hanina said...

ala mfp saje je kau kan
bilik aku best jugak ape! haha

ngee alhamdulillah rezekii :D

silah said...

besar doh rumah kauu

NurAmalinaSarkhan said...

kat mane rumah ni? guna shimsar mane? baba khames ke? chantek kot..

nur hanina said...

jemput la datang silah :D

lorong besar u nak lintas tu? haa baris tu lah :D
tak guna simsar pun. hehe ada orang jumpa mama tu kat pasar dia tanya sape nak rumah :D ngee

Izyan Khalidah said...

memang rezeki korang. bestnyee!