Monday, March 28, 2011

Rasa macam nak jerit sepak sepak semua benda. :(

tiba tiba emotional. nak cakap pms memang bukan lah.
duduk sini selalu macam tu.
tiba tiba je rasa macam kosong :(

wah benci :(


otak 3 bulan tak pegang buku macam ni lah
rasa susah sangat nak hafal.
rasa susah sangat nak bagi yang hafal tu lekat kat kepala
kalau hafal pun dah cakap awal awal dah "ha karang lupa la tu"
Ya Allah kuatkanlah ingatan aku ;(
Jauhkanlah aku daripada benda benda melalaikan.


La Tahzan, Innallaha ma'ana
Jangan sedih, Allah bersama kita.

Jangan sedih nina. Allah ada dengan kau :)

1 comment:

~ mQ ~ said...

salam kunjungan maya,
singgah membaca di sini,
terus dan trus berkarya..
moga baik buat semua.. (",)

~ pelaut rabbani ~