Thursday, March 31, 2011

discount please?

Cara mintak diskaun dengan pakcik arab dengan berkesan

Buat muka comel anda dan juga muka kesian campur muka berkerut macam nak menangis kalau tak dapat *penghayatan sangat penting di sini* sambil cakap

"tahfid shuwaiya mumkin (kurang sikit please)" dengan nada terdesak.
"ana talabahhhhhh(saya student pulak)" juga dengan nada macam nak menangis

80% dia akan jawab "meshi meshi' dengan muka comel jugak

hehehe.


and oh. its actually nice when people you know, not that close to, treat you like a friend, say things and do things that makes you feel valued. and it sucks big time when the people that you think are the real and the best dont make you feel valued. how come/? its supposed to be the other way round kan?

8 comments:

Anonymous said...

tahfid

nur hanina said...

haha thnks da betulkan :D

aishah na'ai said...

mama goda org arab ekkkkk..

nur hanina said...

bukan goda la buat muka kesian je haha

tanpa nama said...

ngn perempuan je. ngn laki haram nak bagi.

silah said...

hahaha

bukan tahfik ke?
aku sebut camtu kot selama nih haha

The Forsaken said...

haha. ehna talabah ^^ taktik paling mnjdik. pastuh ko puji la ammu enta gada3 wallah haha kompem free. selamat beramal

nur hanina said...

betul tu.
buat muka kesian pun tak boleh eh/?

aku tatau asal ada bunyik je. hehe
janji dapat :P

tak pernah plak aku puji2 tapi dapat je.
gaahahaa.